Pe 27 aprilie se lanseaza BOLD SCHOOL, un proiect educational online dedicat New Media

BOLD SCHOOL, primul program educational despre new media art si immersive experience, este dedicat profesionistilor in comunicare, freelancerilor si oamenilor de creatie care sunt in cautarea unei noi abordari in marketing si care isi doresc sa duca interactiunea cu brandurile la un alt nivel. BOLD SCHOOL include BOLD VIEW, o serie de sesiuni introductive menite sa familiarizeze publicul cu conceptele de experential marketing si brand activation, AR/ VR si virtual production, interactive si immersive activation. Prima sesiune de warm-up in New Media va fi disponibila, incepand cu 27 aprilie si poate fi vizionata online, gratuit, dupa inscrierea pe site-ul https://www.bold.riift.studio/.

Pentru cei interesati sa inteleaga aplicabilitatea tehnologiilor, modalitatea de interactiune si combinare a acestora, in cadrul programului este inclus si un curs dedicat de 3 zile, in perioada 11 – 13 mai. Urmatoarele doua sesiuni BOLD VIEW vor fi disponibile in lunile mai si iunie.

Un spatiu de invatare in pas cu evolutia tendintelor si a tehnologiilor

BOLD SCHOOL isi propune ca, prin demersul educational derulat in perioada aprilie – septembrie 2021, sa dezvaluie secretele proceselor de New Media, sa explice intr-o maniera simpla si usor de inteles cum functioneaza acestea si cum pot fi integrate in strategiile de comunicare ale brandurilor, agentiilor si evenimentelor creative.

Calendarul de sesiuni de warm-up in New Media BOLD VIEW include episoade despre AR/VR /MR, Brand activation experience / ATL si BTL, New Media Art / Digital Art,  Immersive experience, Interactive installations, Experiential Marketing, Projection 3D Mapping / Motion Design / VFX / CGI, TikTok filters / Instagram mask, Virtual production /XR care ofera inspiratie, demonteaza mituri si fac informatiile despre new media mai accesibile si usor de implementat.

Realizate intr-un format atractiv, de tip emisiune TV, sesiunile BOLD VIEW imbina analize pe studii de caz concrete, atat proiecte de succes, dar si esecuri, tendinte si proiecte internationale implementate, ce au rolul de a inspira si de a antrena creativitatea.

Comunicare mai creativa, rezultate mai bune

BOLD VIEW pune accentul pe noile media, pe aplicabilitatea lor in diverse domenii si pe cum pot transforma acestea un business intr-unul cu care publicul poate interactiona liber, prin instalatii, holographic performances, lighting shows, diverse etape de design si diverse alte tipuri de interactive multimedia atat online, cat si offline.

Sesiunile introductive se adreseaza creativilor cu idei si cu viziune, aflati constant in cautarea unor noi forme de exprimare, deschisi catre tendintele si tehnologiile ce le permit o abordare inovativa asupra comunicarii si constienti de faptul ca o comunicare de brand mai creativa si inovativa aduce clienti transformati in ambasadori de brand, campanii cu rezultate mai bune si impact mai mare.

“BOLD SCHOOL este initiativa prin care imi doresc sa temperez frica noului, frica pe care o au creativii sau companiile ca nu pot tine pasul cu schimbarile tehnologice. Scopul meu este ca artistii de new media si brandurile sa dezvolte un limbaj comun, unde brief-ul este mai clar, iar solutia tehnologica propusa este inteleasa cu usurinta de client. Arta digitala deja devine o parte componenta la nivel mondial, iar brand-urile din Romania care vor integra asta in comunicarea lor se for diferentia cu usurinta. Din 2011, de cand sunt antreprenor am dezvoltat multe proiecte creative, inclusiv pe piata din Romania, asa ca ma bucur sa continui demersul de a da mai departe tot ce am invatat in acesti ani.”, povesteste Dumitru Gangaliuc, fondator RIIFT Studio.

Cei interesati de sesiunile BOLD VIEW le pot urmari inscriindu-se pe site iar in data lansarii vor primi si vor putea accesa linkul.

Partener: NO.MAD Talks.

BOLD SCHOOL este un proiect al Riift – The MOONSHOT IDEA Studio, ce isi propune sa transforme cele mai neobisnuite si iesite din comun idei in realitate, combinand tehnologii ca AR, VR, 3D Projection Mapping, new media art in peste 50 de activari de experiential marketing. Riift a participat cu proiectele de immersive experience si la expozitii internationale precum Techcrunch 2017, Berlin, Cooltech Lab Winners 2018, Moscova,Start-up Weekend Winners 2019, Bruxelles, Siggraph Choice 2019, Los Angeles, Seed Forum Choice 2019, Oslo.