In care se arata ca am dat click din comunicatedpresa.ro pe site-ul essenza. ro cu impresia ca magnetique a innebunit si mai iese cu un site de femei sau ca Giulia de la Essenza si-a facut site. ei bine, nu.
essenza.ro este “revista online dedicata femeii din mediul urban, care isi manifesta si dezvolta feminitatea la cote maxime, lipsita de inhibitii si temeri. Este ambitioasa, inteligenta si capabila sa suprinda in orice moment. Essenzza.ro este oglinda femeii fascinante, a femeii care manifesta cel de-al saselea simt!” dupa cum zice simona barlateanu in editorial. simona, care-a fost editor la stiletto, site magnetique, dupa care pare inspirat in design si intentii essenza. de fpt e ceva intre ce-a fost si ce este stiletto, cu o scriitura mai penetranta, cu advertorial in loc de fond (see melimelostuff), cu reclama imensa de la triumph (cu costume care nu sunt la magazin pt ca o multime de fete pline de esentza au cumparat numai kilotii, lasand sutienele de izbeliste, si noi alea care le vrem, n-avem slip – scuzati paranteza, da se necesita la nervi).
cu mai multe despre kestiile tehnice s-a opinat ketlane, da il las pe el sa zica daca vrea. a zis ca sa-i transmitem succes simonei. cu un openads macar, s-ar putea sa aiba 🙂
ps- simona, fa o baza de date mijto cu centrele de wellness, de aquagym, de toate treburile de beauty (cata, e valabil si pt oneden – te consiliez) si te pun pe maxthon cu autorefresh:)
***
in alta ordine de idei, petocuri.ro (S.C. Touch Communication & Media S.R.L) e kiar o chestie simpatica. si envy.ro (InternetCorp)are potential. de ce nu au concurs Lush???? Imi trebuie o karma fragrance!!!!!!!!!!!!! just an exception? for me? pls???
„Țăndări” – primul lungmetraj regizat de Bogdan Naumovici – invită publicul...