ABSOLUT, dar ABSOLUT nimic de ascuns!

Cea mai nouă producție cinematografică marca Absolut deschide drumul transparenței totale, fără niciun fel de inhibiții. De la prima atingere și până la ultima sticlă, fiecare pas din călătoria în Absolut este arătat în toată splendoarea sa. Atenție, vor urma imagini cu un conținut explicit!

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce?! Ca să îți dovedească ție sau oricui se uită, cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Și, da, în film apar angajații Absolut complet nud care îți spun povestea întregului proces de fabricație de la procesul de distilare până la modul în care înțeleg să respecte mediul înconjurător, reciclând și refolosind resursele de pe tot parcursul lanțului de producție. Iar în tot acest timp, tu poți să descoperi pas cu pas toate “secretele” Absolut, dar și ce are de spus cu adevărat acest brand.

Foarte puține companii ar avea curajul să lanseze o astfel de campanie, dar ca lider al industriei, Absolut își asumă rolul de pionier al comunicării transparente și vorbește “pe bune” cu consumatorii săi din întreaga lume, aratându-le totul despre procesul de producție și despre cum înțelege să recicleze, să refoloseacă și să nu irosească.

Inițiativa companiei vine într-un context în care consumatorii vor tot mai mult o relaționare sinceră cu brandurile pe care le admiră și le consumă, iar exemplele de adevărată transparență și implicare socială responsabilă din partea brandurilor sunt încă rare.

În filmul propriu-zis, Absolut arată imagini din spatele porților fabricii de la Åhus din Suedia și etapele procesului de productie dezbrăcat la propriu de secrete, de aici și ideea introducerii angajaților companiei ca personaje principale, aceștia apărând, de asemenea, dezbrăcați. Nuditatea din film nu este folosită ca element senzațional, ci ca o metaforă a transparenței procesului de producție, asumată integral de toți angajații Absolut.

Cum se face că Absolut are un gust și mai bun? Simplu. Prin calitate și sustenabilitate, ambele ingrediente cheie în procesul unic de producție Absolut, de la procesul de distilare până la până la modul în care înțeleg să respecte mediul înconjurător reciclând și refolosind resursele de pe tot parcursul lanțului de producție. Mai mult, ne place să spunem că știm cu precizie de unde provine fiecare bob de grâu folosit în votca Absolut: de la cei 338 fermieri din sudul Suediei pe care îi cunoaștem după numele mic. Cum să nu fii fericit în calitate de angajat când poți folosi atâtea metode sustenabile de producție și cum să nu dai dovadă de o transparență Absolută, așa cum tocmai – suntem siguri, deja – că ai văzut în film.

Anna Schreil, Vicepreședinte Operațiuni și unul dintre cei 28 de angajați care apar în film sintetizează: “Suntem foarte mândri de votca de cea mai bună calitate pe care o facem la Åhus dar și de modul în care o facem. Urmărim cu atenție, cu mândrie, dar și cu foarte multă pasiune fiecare pas de la prima atingere și până la ultima sticlă. Calitatea și sustenabilitatea sunt cele mai importante pentru noi și ne place să ne spunem povestea. În mod normal, dacă o să vii să ne vezi, o să fim îmbrăcați. Ceea ce nu ne împiedică să fim la fel de transparenți cu ceea ce facem zi de zi!”.

Absolut vrea să construiască pentru viitor un circuit de producție complet sustenabil. Tocmai de aceea crede că nu există resturi bune de aruncat, ci material secundar care poate fi reutilizat prin metode inovative. Iar acest film este doar o parte din călătoria începută de Absolut pentru o lume mai sustenabilă.

Tema campaniei de comunicare, ”Votca ce nu are nimic de ascuns”, comunică credința Absolut, aceea că toate companiile au datoria să devină sustenabile.

“Absolut a crezut mereu că trebuie să vorbească despre schimbare, de aceea suntem foarte mândri că promovăm sustenabilitatea și transparența în industria noastră. Ne dăm seama că în acest moment este mai important ca niciodată să le spunem clienților noștri că nu avem Absolut nimic de ascuns!”, spune Craig Johnson, VP Global Marketing.

Filmul a fost regizat de Sam Hibbard, cu sprijinul artistic al BBH și face parte din campania de comunicare Create A Better Tomorrow, Tonight dezvoltată de Absolut.

The Absolut Company:
Anna Malmhake – CEO
Craig Johnson – VP Global Marketing
Gaia Gilardini – Global Communications Director
Tobias Hökeberg- Global Senior Marketing Manager
Fredrik Thorsen – Global Head of Digital
Stephen Brown- Global Marketing Manager Digital
Georgia Mcdonnell-Adams – Global Brand Manager
Oscar Danielsson – Global Brand Manager

The BBH:
Executive Creative Director: Anthony Austin
Associate Creative Director: Pablo Gonzalez De La Pena
Creative team: Doug Fridlund and Mikael Alcock
Business Lead: Kate Roberts
Account Manager: David White
Strategy Director: Melanie Arrow
Strategists: Raphael Bittner and Flo Robertson
Producer: Natalie Parish
Assistant Producer: Sarah Finnigan-Walsh