Începând cu această lună, Häagen-Dazs, îngheţata super premium numărul 1 în lume, distribuită în România de Maresi Foodbroker, își schimbă identitatea vizuală, punând accent pe extraordinarul pe care fiecare dintre noi îl poate găsi în viața de zi cu zi.
Sub conceptul „Everyday Made Extraordinary”, Häagen-Dazs invită consumatorii să descopere noile ambalaje. Ele au fost realizate în colaborare cu 13 artiști din toată lumea, care au creat 46 de „art patterns” diferite, ce pot fi regăsite pe noile ambalaje și care sunt reprezentative pentru fiecare sortiment de înghețată Häagen-Dazs.
Cunoscută de peste 50 de ani ca „luxury ice-cream”, Häagen-Dazs transformă ingrediente simple și de calitate într-o experiență extraordinară. Și astăzi, rețetele Häagen-Dazs încep cu frișcă, lapte proaspăt degresat, gălbenuș de ou și zahăr, la care se adaugă vanilie, ciocolată, fructe, sosuri, biscuiți sau bucăți crocante de alune sau nuci. Dar Häagen-Dazs nu este doar o experiență memorabilă care implică toate simțurile, ci este un stil de viață ce pune accent pe extraordinarul din lucrurile mici, valori pe care brand-ul le duce mai departe prin noua sa identitate vizuală.
Noile ambalaje Häagen-Dazs sunt despre atitudinea specifică unui stil de viață extraordinar, pe care îl putem experimenta zi de zi. Iar creațiile gândite de artiștii internaționali sunt realizate cu atenție pentru a descrie perfect gustul irezistibil al fiecarei înghețate Häagen-Dazs.
Despre Häagen-Dazs
Brandul american de îngheţată premium fondat în anul 1961 este consumat în prezent în peste 50 de țări de pe glob.
Disponibil în lanţuri de retail, hoteluri premium şi în peste 900 de locaţii Häagen-Dazs din întreaga lume, brandul oferă o experienţă luxuriantă a îngheţatei din ingrediente naturale, atent selecţionate.
„Țăndări” – primul lungmetraj regizat de Bogdan Naumovici – invită publicul...