La Casa de Papel Partea 5, din 3 decembrie pe Netflix

Pentru Álvaro Morte, cel de-al cincilea sezon din La Casa de Papel este unul „cu tensiune absolută”. Rodrigo de la Serna ne asigură că urmează ceva foarte puternic, care „nu-i va dezamăgi pe fanii serialului”. Jaime Lorente se întreabă „cum închei ceva atât de mare” și Úrsula Corberó mărturisește cum i-ar plăcea să se întoarcă… Toate fac parte din making of-ul părții 5 din La Casa de Papel pe care Netflix o prezintă astăzi împreună cu poster oficial al ultimelor cinci episoade, care urmează să aibă premiera pe 3 decembrie.

La Casa de Papel este unul dintre cele mai populare seriale în limbă străină (non-engleză) de pe Netflix. După cum deja a fost anunțat pe Top10.Netflix.com, Părțile 3, 4 și 5 sunt clasate foarte bine în Top 10.

În ultimele cinci episoade, Tokyo (Úrsula Corberó) a murit, iar inamicul încă mai pândește în Banca Spaniei, rănit, dar la fel de periculos ca întotdeauna. Trăind cea mai întunecată oră și cea mai mare provocare de până acum, gașca elaborează un plan îndrăzneț pentru a scoate aurul fără ca cineva să observe. Lucrurile se înrăutățesc când profesorul face cea mai mare greșeală din viața lui.

Distribuția îi include pe Álvaro Morte, Itziar Ituño, Pedro Alonso, Miguel Herrán, Jaime Lorente, Esther Acebo, Enrique Arce, Darko Peric, Hovik Keuchkerian, Luka Peros, Belén Cuesta, Rodrigo de la Serna și Najwa Nimri, printre alții.

Despre Vancouver Media

Vancouver Media este o companie de producție de televiziune înființată la sfârșitul anului 2016 de Álex Pina, ce își propune să creeze producții care să se distingă de restul. De la lansare, a dezvoltat La Casa de PapelThe Pier și White LinesSky Rojo fiind cea mai nouă din portofoliu.

Despre Netflix

Netflix este liderul global al serviciilor de divertisment prin vizionare online, cu peste 214 milioane de abonați din peste 190 de țări care se bucură de seriale, documentare, lungmetraje și jocuri pe mobil într-o mare varietate de genuri și limbi. Abonații au acces nelimitat la conținut, oricând și oriunde, pe orice tip de dispozitiv conectat la internet. Aceștia pot reda, întrerupe și relua vizionarea, fără publicitate sau angajamente.