TELEVIZIUNEA JIMJAM A INTRODUS UN NOU SISTEM DE ICONIŢE DE ÎNVĂȚARE, ÎN SPRIJINUL PĂRINȚILOR

JimJam vine în sprijinul părinților, introducând un nou sistem unic de insigne care marchează lecțiile ce pot fi învățate din desenele animate difuzate. 

JimJam este o televiziune care se adresează, în primul rând, copiilor preșcolari și familiilor acestora. De la lansarea sa în 2006, acoperirea JimJam a crescut rapid și este prezent acum în peste 100 de țări, din Europa până în Orientul Mijlociu și Africa. În România, televiziunea beneficiază de feed dedicat din anul 2020.

JimJam a reformat televiziunea interactivă cu poveștile sale jucăușe și educative, transmițând mesaje și conținuturi speciale, pentru a încuraja micii telespectatori să înceapă conversații în familie, despre lecțiile și poveștile din serialele animate. În același timp, copiii sunt încurajați să îndrăznească să pună întrebări. De asemenea, ei sunt susținuți să se implice în activități precum explorarea naturii, protejarea animalelor și folosirea imaginației lor bogate la joacă.

Pe lângă filmele educative și distractive, JimJam difuzează și videoclipuri muzicale și, în spiritul învățării ludice, a introdus iconiţe unice pentru a atrage atenția părinților, dar și copiilor, asupra mesajului-cheie transmis de conținutul pe care îl vizionează.

Pictogramele de pe insignele care însoțesc desenele animate sunt concepute pentru a veni în sprijinul  dezvoltării abilităților copiilor.

Pictogramele afișate, categoriile și lecțiile învățate într-o anumită poveste, sunt:

  • Muncă în echipă (Bob Constructorul, Ricky Zoom)
  • Rezolvarea problemelor (Pompierul Sam, Thomas și prietenii săi)
  • Curiozitate (Să ghicim cu Jess, Daisy și Ollie)
  • Natură și animale (Pettson și Findus, Pădurarul Leo și animalele sălbatice)
  • Creativitate (Să învățăm cu Timmy, Conni)
  • Familie și prieteni (Bobiță și Buburuză, Ghici cât de mult te iubesc)

Pentru a face iconiţele mai ușor de înțeles, JimJam a produs și un videoclip educativ.

JimJam și DIGI au făcut echipă pentru a răspândi vestea despre insignele desenelor animate cu adevărat uimitoare! Ei inspiră o nouă generație de copii, oferindu-le acces la personaje amuzante care îi învață, de asemenea, lecții valoroase. Aici puteţi vedea pagina dedicată campaniei: www.digi.ro/jimjam.

JimJam poate fi urmărit pe televiziunea digitală DIGI la poziția 120 şi pe satelit la pozitia 66.  

Jim Jam a înregistrat o creștere constantă a audienței în ultimii 2 ani și se așteaptă ca această tendință să continue și în România. Televiziunea oferă micilor telespectatori un mediu sigur și prietenos, bazat pe învățarea prin joacă, ce dezvoltă curiozitatea, imaginația, empatia și creativitatea copiilor, prin povești adecvate vârstei și videoclipuri educative dezvoltate de ei înșiși, atât on-air, cât și online, contribuind la creșterea armonioasă a acestora.

Despre AMC Networks International

AMC Networks International (AMCNI), divizia globală a AMC Networks, oferă programe de divertisment și aclamate care ajung la abonați în peste 130 de țări și teritorii. AMCNI cuprinde mărci globale, precum și canale populare, recunoscute la nivel local, în diverse genuri de programe. Pentru mai multe informații, vizitați: www.amcnetworksinternational.com. 

Despre Grupul DIGI| RCS & RDS

DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia, Portugalia și Belgia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, Digi24 FM și serviciul de content Digi Online.